Projemizde hedef, farklı eğitim kademesinde(ilkokul,ortaokul,lise)bulunan öğrenci ve öğretmenler ile etkileşim kurmak ayrıca farklı kurum,kuruluşlar ile işbirliği yaparak okulöncesi çocukları ile yaparak,yaşayarak,görerek farklı atölye çalışmaları yapmak.Böylece okulöncesi dönemdeki çocukların sosyal,duygusal,dil,bilişsel ve psikomotor gelişimlerine destek olarak öğrenciler arasındaki ilişkileri, işbirliğini güçlendirmek yapılan etkinlikler ile bu becerileri kazandırarak bütünleşik bir eğitim deneyimi sunmayı hedeflemektedir.Projede atölye çalışmalarının çocuklar için bir laboratuvar işlevi gördüğü ve onların gelişimine birçok alanda katkı sağladığı fikri temel alınmaktadır.Projenin amacı farklı eğitim kademesinde ve farklı kuruluşlarda yapılan atölye çalışmaları ile teknoloji bağımlılığı ile körelen insan ilişkilerinin atölye çalışmaları ile çocukların bilişsel ,sosyal,duygusal ,psikomotor,dil ve estetik alanlarını iyileştirmek ve temel yaşam becerilerini kazandırmaktır.Proje kapsamında çocuklarda duyarlılık ve bilinçli davanışların gelişmesine de katkı sağlamayı hedeflemektedir.Projenin odak noktalarından biridir.